Сервісна політика

Крім продажу електрообладнання та здійснення монтажних робіт «під ключ» (встановлення сонячних електростанції, геліосистем чи комплектів резервного живлення), ми здійснюємо також сервісне обслуговування.

Воно стосується як і гарантійного супроводу виконаних об’єктів чи проданих товарів, так і консультації щодо користування тим чи іншим пристроєм в телефонному режимі.

При потребі, проводимо налаштування обладнання в віддаленому режимі (онлайн-допомога) або ж при безпосередній присутності спеціаліста.

ГАРАНТІЯ

При виникненні несправностей в роботі придбаного обладнання, телефонуйте на номер нашого інженерного відділу. Від Вас потребується наявність гарантійного талону на придбаний товар. Детальніше читайте сторінку «Гарантія».

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Якщо ви бажаєте повернути товар на протязі 14 днів з моменту покупки, читайте «Умови повернення товару». Для цього попередньо вам потрібно зателефонувати.

Помилка в тексті

Дякую!
Ваш коментар вiдправлено!